۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

كي كي بود، من نبودم، نظام هم نبود!!!

والله كه من بي خبر بودم. حضرت امام هم بي خبر بود. هاشمي هم بي خبر بود، موسوي هم بي خبر بود، سران قوا كلا همه بي خبر بودند. كل نظام بي خبر بود.
اعدام گروهي و دسته جمعي ؟!؟!؟!؟
كدام اعدام ؟ كدام دسته جمعي؟ اين واقعه توي ايران اتفاق افتاده؟ كي رخ داده؟ كي اينكارو كرده؟ چرا زودتر نگفتيد كه حضرت امام با مسببين اينكار شنيع برخورد كنند؟ چرا حالا پس از گذشت 22 سال اينو مطرح مي كنيد؟ خواهش مي كنم يك كمي بيشتر توضيح بدهيد ببينم واقعا چي شده، چه اتفاقي توي اون سالها رخ داده. من كه گفتم اينا از اول هم قصد منحرف كردن انقلاب ما رو داشتند. بنا به گفته شما گله گله جوونهاي بيگناه مملكت ما را كشتند كه مسير انقلاب را كج كنند به سمت خودشون و از آن اتوبان آسفالته 6 بانده بياندازن توي اين كوره راه خاكي پردست انداز فعلي. اي نامرداي بي معرفت نامسلمون.
گفتيد چه سالي بوده؟ 67 يا 77؟ شايدم 57 بوده؟ نه ؟ شما مطمئن هستيد؟ اگه تابستان سال 57 بوده، كه همون كشتار وحشيانه رژيم ستمشاهي در ميدان ژاله سابق بوده كه كلي مردم مارو تو روز روشن 17 شهريور به خاك و خون كشيدند. البته اينكار شاه اعدام نبود ولي چه فرقي مي كنه؟ كشتن كشتنه ديگه، چه توي خيابون با رگبار مسلسل باشه چه توي زندون با طناب دار. بهر حال اين اعدامهايي كه شما مدعي هستيد اگه سال 57 اتفاق افتاده كه كار همون شاه پدر سوخته بوده، اگر هم كه بعدش بوده كل نظام جمهوري اسلامي كلا از اون بي خبره. هر كي خبر داره خودش هم جواب بده.

هیچ نظری موجود نیست: